zondag 19 juni 2011

Lazy Sunday afternoon

Zoals altijd op zondag vandaag lekker geluierd (kon ook niet anders, want mijn lichaam heeft het voor nu nav de drukke afgelopen dagen even opgegeven; alles voelt pijnlijk en mijn benen zijn van kauwgum, maar geeft niks, ik heb het er graag voor over gehad!).

Ik heb dus fijn kunnen lezen, bijna een hele dag! (was het mss moederdag vandaag??). Een heerlijk dik boek ook nog, maar nu is het al bijna weer uit. Schiet niet op, ik wil wel eens langer dan een paar dagen over een boek doen. Dit boek ben ik nu dus aan het lezen en ik heb het van mijn Lief kado gehad (ik lekker lezen, hij lekker gamen en houdt ik tenminste mijn mond, althans dat zijn waarschijnlijk zijn beweegredenen, maar het werkt gheghe). De personages worden goed uitgewerkt, een goed (soms voorspelbaar) verhaal, maar je zit er wel gelijk "in". Kijk HIER  maar voor een recensie

De kids zijn door Lief op bed gebracht aangezien ik de trap niet meer op kwam. Yes I know, een traplift is dé oplossing (aanvraag is onderweg, maar degene die de aanvraag behandelde waarschuwde mij al dat de kans groot is dat ze ( = gemeente) mijn meiden (7 en 11 jaar) te oud vinden en dat ze zich gemakkelijk zelf naar bed kunnen brengen en bij ziek wezen of brand zijn ze ook oud en wijs genoeg om zichzelf te behelpen...en bovendien heb ik een slaapkamer beneden en dat vinden ze vast genoeg---> Jaja, right, als ze dat beslissen, zijn ze in ieder geval nog niet van me af :) en komt de leeuw in mij los...)

Enfin, nu ga ik een filmpje kijken. Deze gaat het worden. Ben benieuwd!
De chips ligt klaar en het pak sap ook. Normaal zou ik wel een wijntje erbij nemen, maar ik denk dat ik nu na èèn slok waarschijnlijk naast mijn stoel lig ipv er netjes op zitten...

Update 20/06: Het is een film die je zó kan wegkijken, je hoeft er niet bij na te denken. En dat is hetgene wat normaal gesproken dan juist zo jammer is. Bij het begin van de film, weet je al precies hoe de film gaat aflopen. In het geval van gisteravond werkte dat prima, want ik was zo bek af, dat mijn hersens absoluut geen zin hadden om na te denken en dat kwam dus nu mooi uit. Geen hoogstandje dus...


Welk boek ben jij aan het lezen en welke film heb jij als laatste gezien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie?? Leuk!!! Ik kom ook altijd even bij jou kijken en natuurlijk een reactie geven :)