zondag 19 juni 2011

Ons helse kampementje

Met onze gezichten glad gezandstraald als zachte babybillletjes, onze haren in model  geföhnd á la 60-er jaren "suikerspin" en onze oude verweerde opperhuid erafgeweekt door de gratis weerselementen zijn wij weer veilig teruggekeerd van ons "kampementje in het tentje" --> dit artikel zegt mss al genoeg dit doen ze niet zo snel...daar zaten we vlakbij, dus aan de kust...

Mijn prachtige gedicht  heeft dan ook duidelijk geen enkele indruk achtergelaten....Wat zeg ik??!! Geen enkele?? Een he-le-boel indruk heeft het denk ik eigenlijk gemaakt....een verkeerde indruk...ZO groot, dat ik gewoon met gelijke munt (en meer!) terugbetaald ben --> ipv ietsje minder, kreeg ik  huppakee -alsof dat niets kost-, tien keer meer!!! Iedereen in de buurt was er zowel dus figuurlijk als letterlijk door overdonderd.

Ooit al eens als levende scheerlijn aan een partijtent gehangen en als je dat dan ternauwernood overleefd hebt, jezelf semi-vrijwillig "laten" ophangen aan een grote 6-persoonstent onderwijl hard nadenkend over het feit of je nu  als tentstok of  als grondharing daar hangt?? Hartstikke leuk!! Moet je doen! De gratis(!) plaatjes  zo van Flits Flats, Klikkerdeklak zoeven  aan je ogen voorbij; babyplaatjes, puberplaatjes, goede plaatjes, foute plaatjes tot aan nu toe!! Ik kan je met stelligheid zeggen;  een openlucht bioscoop is er niets bij.

En de meiden? De meiden vonden het geweldig, überstoer (of überkrankzinnig is eigenlijk denk ik wel juiste woord) en supergezellig zeiden ze zelf, dit hadden ze nog nooooiiiit meegemaakt (nee, dat zal wel weer niet!, zoiets gebeurd alleen bij ons!).

Ach tussen de verwoede strijd der weerselementen hebben we nog veel kunnen doen hoor, spellen spelen, eten, drinken, fikkie stoken, zingen, lachen, langs de patatboer, filmpje kijken, bezoekje aan de bakker etc.

En....most important....Iedereen is weer netjes en heel afgeleverd bij de ouders en dat wij daarvoor 2 aan gort gewaaide tenten  voor hebben moeten inleveren, vinden wij dan ook helemaal niet erg!

2 opmerkingen:

  1. Ja kamperen kan kramperen worden. Heb ook wel eens zo'n slechte week getroffen en kwam thuis met een longontsteking en liet een paar lege flessen Beerenburg achter. Blijven lachen! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vlasje; thuisgekomen met een longontsteking?! Tsjoe, dat is wel weer heel erg bont. Neuh, dan mogen wij eigenlijk niet klagen hier :p..

    En jij ook een fijne zondag (wat er nog van over is dan)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie?? Leuk!!! Ik kom ook altijd even bij jou kijken en natuurlijk een reactie geven :)