donderdag 30 juni 2011

Nog geen plannen

Oudstedochterlief heeft al een week vakantie. Vandaag heeft ze een sleepoververjaardagsfeestje bij een klasgenootje -morgenmiddag komt ze weer thuis-. Jongstedochterlief heeft morgen nog 1 keer school en dan EIN-DE-LIJK is het zover; Zomervakantie.

Plannen om op vakantie te gaan, hebben we nog niet. Alles is te duur, lijkt wel of ik heb misschien eigenlijk nog geen zin gehad om goed te zoeken?!  Ach ja, we kunnen altijd nog "daagjes" weg. Alhoewel we dan ook op moeten passen dat we er niet te veel geld aan uit gaan geven. Want ook "daagjes" weg, kunnen best duur uitvallen (mijn hand zit namelijk niet zo stevig op die knip). Ik geloof toch echt dat bij ons vroeger thuis het idee nog was; "dit jaar gaan we niet op vakantie, want dat kunnen we niet betalen, maar we gaan wel af en toe naar een pretpark of dierentuin"....Nou, dat hoef je nu niet meer te doen... Voor het bedrag wat je moet neerleggen om de Grote pretparken en dierentuinen in te kunnen komen, kan je net zo goed een superdeluxe reis naar het buitenland boeken...(is mijn idee dan he?!)

Tuurlijk zullen er ook goedkopere dagjes weg bestaan...zo heb ik al een poging gedaan om her en der wat foldertjes bij elkaar te grabbelen (maar ze goed inkijken heb ik nog niet gedaan)...en een boswandeling, strandwandeling/ligplaats, picknick is ook niet zo duur....

En ja we hebben een tent met alles erop en eraan, zuslief heeft ergens een stacaravan waar we ook inkunnen en broertjelief heeft sinds kort een huisopwieltjes gekocht, waar we ook gebruik van mogen maken en o ja, kennissen hebben ons uitgenodigd om ook nog een paar dagen te komen logeren....Dus waar mier ik eigenlijk over? Suggesties genoeg...

Pfoe, ik word er eigenlijk al moe van als ik er aan denk; inpakken, auto volstouwen, ruzie zoeken, huis netjes achterlaten, verdwalen onderweg....eerst maar eens een paar weken volstouwen met welverdiende rust....dát noem ik nog eens vakantie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie?? Leuk!!! Ik kom ook altijd even bij jou kijken en natuurlijk een reactie geven :)