maandag 4 juli 2011

Wat een pret...

Wat een heerlijke "kick off" van de zomervakantie! Prachtig weer en iedereen thuis (ehmm..behalve Lief dan, maar oke). Ik heb er echt onwijs zin in....lekker samen knutselen, beetje in de keuken staan, spelletjes doen, filmpjes kijken, samen erop uit.....alleen denken de meiden daar iets anders over....Ze kunnen elkaar eventjes niet uitstaan geloof ik! :(...

Om de vijf minuten wordt er tussen hen gegild en gekrijsd en als ik niet oplet, slaan ze elkaar de hersens in...Ik voel me net z'on politie-agent ipv van een enthousiaste olijke ikhebzinindevakantie moeder....Zou het vier jaar leeftijdsverschil nu weer even hard toeslaan...oudste vind alles van jongste "stom, dom en raar" en jongste vind dat oudste zich maar als "een oude meut" gedraagd..

Ach, ik laat mezelf natuurlijk niet zomaar uit het veld slaan, het gaat goedkomen, toch??!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie?? Leuk!!! Ik kom ook altijd even bij jou kijken en natuurlijk een reactie geven :)